Sprakeloos aan de Seine
We zijn in Parijs, Frankrijk. Ben betrapt Zombozo op het beroven van het Louvre. Als reactie hierop hypnotiseert Zombozo Ben; Ben kan niet meer praten en moet nu, in een voor hem vreemd land, als een mimespeler hulp zien in te schakelen.