Een maïskwestie
Nadat ze eerst van de lokale maïs genieten neemt de familie Tennyson een kijkje bij een rollenspel tussen de families Hartveld en McJoy. Maar wanneer Hex de spoken van de rivaliserende families oproept moet Ben ervoor zorgen dat ze het weer...