Cyber Slammers
Midden in Tokio wacht Ben in een lange rij voor de Biggie Box op de allernieuwste Sumo Slammers game: Cyber Slammers. Ben moet de winkel redden - niet van kooplustige gamers - maar van een Stoom Smythe die wilde plannen heeft met de game.