Nakon što se nađu zarobljene u špilji, Velma i Daphne prisiljene su suočiti se sa svojim kompliciranim odnosom. Dok Fred dokazuje da doista voli žene zbog njihova mozga, Gigi se bori za Norvilleovu pozornost.