Kad ravnatelj Rogers upiše sve učenice na tečaj samoobrane, Velma i Daphne moraju riješiti svoj komplicirani odnos na strunjači. U međuvremenu, Norville obećava da će izvući odgovore od Freda... na bilo koji način.