Dok Velma poduzima nove korake kako bi riješila misterij nestanka svoje majke – uključujući udruživanje sa svojom bivšom najboljom prijateljicom, a sada neprijateljicom, Daphne – Norville se suočava s vlastitim neprijateljem... napušenima.