Dok su najzgodnije djevojke gimnazije Crystal Cove na udaru, Velma dovodi u pitanje svoje feminističke vrijednosti, a Fred analizira vlastita stajališta o ženama. Nakon što zatraži Daphnenu pomoć, Norville se nađe upleten u novi misterij.