Velma obećava da će riješiti probleme s ocem. Norville se buni protiv očeva beta-načina života. Fred se bori protiv antifeminističkih ponašanja svoje obitelji. Daphne saznaje niz šokantnih istina o svojim roditeljima – i svojoj prošlosti.