Nakon što je izopćena tinejdžerica Velma Dinkley optužena za ubojstvo popularne kolegice iz razreda, ima samo 24 sata da pronađe pravog ubojicu. Postoji samo jedan problem: Velma se zaklela da će rješavati misterije – zauvijek.