Dok se Velma utrkuje s vremenom kako bi pronašla pravog serijskog ubojicu, Daphne traži novu karijeru, Fred pronalazi način da usmjeri svoj bijes, a Norville pokušava pobjeći što dalje od svog bivšeg najboljeg prijatelja.