Dok se Festival magle u Crystal Coveu približava, Velma se bori pronaći odgovore na gradski problem serijskih ubojica – i ima spoj. Zatim, dok Daphne istražuje osjećaje prema tajanstvenom strancu, Fred i Norville sučeljavaju se za krunu kralja magle.