Rješenje za godišnji odmor
Kada Sveučilište prisili Sheldona da uzme godišnji odmor, on odlazi na posao s Amy u njezin neurobiološki laboratorij. U međuvremenu, Bernadette želi da Howard potpiše predbračni sporazum.