Finta sa svjetlucavom kuglicom
Sheldon se uvali u nevolje s Amy kad nije impresioniran njezinim nedavnim postignućem, a Penny ga podučava kako biti bolji dečko. U međuvremenu, Howard se mora uhvatiti ukoštac s činjenicom da Bernadette ne voli djecu.