Posljedice hipotetske katastrofe
Sheldonovi sebični zahtjevi prisiljavaju Leonarda da razmotri njihovo prijateljstvo. Je li ovo možda kraj Cimerskog sporazuma? U međuvremenu, Howard pokušava izabrati svoj astronautski nadimak.