Oproštajni fijasko
Howardovi su svadbeni planovi ugroženi nakon što su dečki (i Wil Wheaton) organiziraju momačku večer. Nakon što detalji njegove seksualne povijesti procure online, Bernadette ponovno razmatra udaju za Howarda.