Refleksija odbrojavanja
Howard Wolowitz stupa u posljednje granice svemira – i u brak u finalu pete sezone. Kada se Howard i Bernadette odluče vjenčati prije njegova NASA-ina lansiranja u svemir, ekipa se požuri organizirati vjenčanje.