Ubrzanje lansiranja
Kad NASA promijeni datum Howardove misije i ugrozi njegove svadbene planove, on je prisiljen suočiti se sa svojim strahovima i Bernadetteinim ocem. U međuvremenu, Leonard izjavi Penny nešto iznenađujuće u spavaćoj sobi.