Reakcija na kikiriki
Penny sazna da Leonard ne slavi rođendan pa mu pokuša prirediti zabavu iznenađenja. Međutim, u tome je omete Sheldon koji u trgovini elektronikom neočekivano proživi jednu od svojih najvećih maštarija.