Uništenje šmokljana
Leonard i dečki kupe rekvizit, vremenski stroj korišten u kultnom filmu iz 1960-ih. No dolazak vremenskog stroja uzrokuje probleme za Penny koja kaže dečkima da je njihova opsjednutost stripovima i igračkama „jadna“.