Hamburgerov postulat
Kada shvati da njegovi pokušaji da osvoji Penny neće biti uspješni, Leonard pristaje na neočekivan seksualni susret s kolegicom Leslie Winkle. Seks na jednu noć baci Leonarda i Sheldona duboko u neistražene društvene vode.