Dob šišmiša i kriva pretpostavka
Dečki odluče da će se natjecati u sveučilišnom natjecanju u fizici, no Sheldonu je najvažnije dokazati da je mentalno superioran ostalima pa ga dečki izbace iz ekipe. U ekipi ga zamijeni njegova neprijateljica Leslie Winkle.