Dilema distribucije kotleta
Leonarda, Wolowitza i Koothrappalija očara Sheldonova sestra blizanka Missy. Leonard smisli plan kojim će se riješiti suparnika koji mu se obije o glavu kada Sheldon kaže da će on odlučiti s kime će njegova sestra hodati.