Loobenfeldov raspad
Nakon što čuje kako Penny pjeva, Leonard laže kako ne bi morao gledati predstavu u kojoj ona glumi. Sheldon smisli još kompliciraniju laž, zbog koje se neočekivano pojavljuje njegov nepostojeći bratić.