Anomalija tijesta za palačinke
Sheldon se razboli, a Leonard i dečki znaju što to znači i izbjegavaju ga kao kugu. Iako Penny nema pojma što je čeka, pomaže najgorem pacijentu na svijetu da ozdravi.