Nakon što je nedavno iskustvo obnovilo Courtneyno samopouzdanje, ona se kreće iskupiti onima oko sebe. Jakeem zauzima svoj stav nakon što Mike podijeli svoj najnoviji plan. Beth dolazi do velikog otkrića koje vodi do zastrašujuće, nepredviđene bitke.