Birds of Prey i emancipacija famozne Harley Quinn
Nakon prekida s Jokerom Harley Quinn udružuje se s Black Canary, Huntress i Renee Montoyom kako bi spriječila ubojstvo mlade djevojke.
Nakon prekida s Jokerom Harley Quinn udružuje se s Black Canary, Huntress i Renee Montoyom kako bi spriječila ubojstvo mlade djevojke koje je naručio brutalni i narcisoidni kriminalni šef iz Gotham Cityja, Roman Sionis.