Nakon što Beth dođe do velikog otkrića na Gamblerovu laptopu, tim kreće s riskantnim planom koji utječe na cijeli grad Blue Valley. Drugdje, Jennie se vraća u okrilje obitelji tražeći pomoć od Courtney.