Dok tim smišlja plan kako se nositi s najnovijom prijetnjom, Sylvester (Joel McHale) uzima stvari u svoje ruke i ostavlja Courtney (Brec Bassinger), Pata (Luke Wilson) i JSA u strahu zbog onoga što slijedi.