Nakon što jedan od Sylvesterovih planova završi na neočekivan način, Pat traži pomoć starog prijatelja. U međuvremenu, Beth otkriva novog sumnjivca u njihovoj istrazi ubojstva, a Courtney se javlja Cameronu.