Kad saznaju da Courtney provodi vrijeme s Cameronom, Pat i Barbara odlaze izvidjeti predstavljaju li Mahkentovi prijetnju. Sylvester uskače kako bi ispunio prazninu koju je ostavila Courtney, a napetosti između Yolande i Cindy dosežu nove visine.