Dok Courtney nastavlja potajno pomagati Cameronu, tim primjećuje da se povlači iz svoje uloge vođe JSA-a. Mike i Jakeem iznose Cindy prijedlog. Yolandina odluka da slijedi intuiciju dovodi je do šokantnog otkrića.