Courtney i tim ponovno se okupljaju nakon što je dramatičan sukob jasno zacrtao borbene linije. Nakon Mikeova i Jakeemova strašnog otkrića Pat i Sylvester u stanju su pripravnosti. Paula i Larry uzimaju stvari u svoje ruke kako bi sve ispravili.