Ona u kojoj Chandler ne voli pse
Chandlerov iracionalni strah od pasa stvara probleme kad Phoebe kući dovede slatkog psa. Rachelin pomoćnik daruje joj iznenađenje za Dan zahvalnosti – poljubac.