Ona s pustim tortama od sira
Chandler i Rachel ne mogu odoljeti da ne pojedu neodoljivu tortu od sira namijenjenu susjedu. Phoeben bivši dečko vraća se samo na jednu noć, ali Joey bi mogao pokvariti romansu. Monica planira osvetu na dan vjenčanja svoje sestrične.