Ona s Rachelinim pomoćnikom
Rachel želi zaposliti slatkog, mladog muškog pomoćnika umjesto kvalificiranije žene. Joeyjeva je serija otkazana. Chandler, Monica i Ross otkrivaju neugodne tajne jedni o drugima.