Ona s Rossovom knjigom iz knjižnice
Ross otkriva da je njegova disertacija u dijelu knjižnice kamo se studenti odlaze seksati. Chandlerova bivša djevojka Janice manipulira Monicom i Chandlerom da je pozovu na vjenčanje.