Ona s Joeyjevim novim mozgom
Joeyjev lik u sapunici postaje sve istaknutiji – na žalost slavne dive serije. Phoebe i Rachel prepiru se oko toga koja će vratiti izgubljeni mobitel seksi muškarcu.