Ona s drijemanjem
Rachel i Phoebe natječu se koja će biti Monicina kuma, ali Monica ne želi donijeti odluku. Phoebe na kraju prepusti dužnost Rachel. Chandler se pokušava ispričati djevojci iz svoje mladosti.