Ona u Vegasu, 2. dio
Monica i Chandler pomire se i spontano odluče otići u kapelicu i odmah se vjenčati. Ondje otkriju da su se prije njih upravo vjenčali veoma pijani Ross i Rachel. Drugi dio dvodijelne epizode.