Ona u kojoj se Ross useli
Nakon što su ga izbacili iz stana, Ross se privremeno useljava k Chandleru i Joeyju izluđujući njih dvojicu. Phoebe izlazi sa sanitarnim inspektorom koji neprestano zatvara sve ekipine omiljene restorane.