Ona s Rachelinim nenamjernim poljupcem
Rachel slučajno poljubi muškarca koji je intervjuira za posao. Joey postaje opsjednut ženom koja živi u Rossovoj zgradi. Phoebe i Gary natječu se s Monicom i Chandlerom oko toga čija je veza ispunjenija.