Ona s nepristojnom sestrom
Phoebe tijekom praznika prikuplja novac za Vojsku spasa. Ross se dosađuje i stvara kaos u životima Joeyja i Chandlera. Rachel uznemirava neprimjeren odnos dečka s kojim je izašla s njegovom sestrom.