Ona u kojoj svi saznaju
Ross unajmi stan s pogledom na stan Monice i Rachel. Tijekom razgledavanja stana Phoebe vidi Monicu i Chandlera kako se seksaju i sazna istinu. Napokon, i Ross sazna da oni hodaju.