Ona s Kipovima
Chandler i Monica planiraju putovanje u Atlantic City kako bi bili sami. Kad Joey otkrije da hodaju, zamole ga za šutnju. Ross mora reći Rachel da zbog Emily više ne može biti prijatelj s njom.