Dar
Gumball i Darwin primaju ekstravagantnu pozivnicu na Masamin rođendan i zabrinu se da joj neće moći naći prikladan dar. No oni nisu jedini: sva se djeca u Elmoru natječu tko će Masami donijeti bolji rođendanski dar.