Drugi
Kad saznaju da je Anais u višem razredu od njih, Gumball i Darwin prvi put primjećuju da u školi postoje drugi učenici. Gumball s užasom otkriva da mnogi niti ne znaju da on postoji pa odluči postati faktor u njihovu životu.