Pripravnik
Ne bi li dokazao da je dovoljno dobar za Penny, Gumball na jedan dan postaje pomoćnik gospodina Fitzgeralda. Kao i obično, Gumballovi entizijastični pokušaji da pomogne čine više štete nego koristi.