Neprijatelj
Gumball i Darwin otkrivaju da ih Rob, koji im se želi osvetiti, već neko vrijeme neuspješno pokušava uništiti. Djeca mu odluče pomoći da postane bolji neprijatelj, ali pritom slučajno stvore superzlikovca kojeg ne mogu kontrolirati.