Prodaja
Gumball i Darwin shrvani su kad saznaju da gospodin Robinson prodaje kuću i da se seli iz grada. Budući da im kratko vrijeme koje još mogu provesti s njim nije dovoljno, odlučuju ga spriječiti da ode... sabotirajući prodaju kuće.