Nadogradnja
Kad Gumball i Darwin vide reklamu za najnoviji operativni sustav „Bobert“, uzbuđeno nagovore Boberta da ga instalira. Usprkos brojnim poboljšanjima, nedostaci novog sustava uskoro izlaze na vidjelo.